ליבנו עם החיילים והחטופים שלנו. שולחות אהבה ומחכות לחזרתם בבריאות

מעצבת את החיים שלי

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המושגים: חזון, לוח חזון, יצירת מציאות, מחשבה יוצרת
מציאות, כח המשיכה.. ..
אני חושבת שהרבה מעולם התוכן הזה הפך להיות קלישאתי ושחוק וזה ממש חבל כי יש פה כל כך הרבה חכמה, עומק והזדמנויות לכולנו.
את הפוסט הזה אני כותבת כדי לעשות קצת סדר בדברים ולכתוב מה זה אומר ולמה ממש כדאי לכם



הפעם הראשונה שהרגשתי איך החזון שלי קורה לי מול העיניים היה כשרציתי מקום משלי והחלטתי לכתוב לי את החזון לסטודיו/ חנות שלי. פתחתי מחברת והתחלתי לכתוב בפרטי פרטים איך זה ייראה: כתבתי מה יהיה גודל החלל, איך תיראה החלוקה שלו, מתי אמצא אותו, איך אשפץ אותו, המחיר שהוא יעלה לי, הריח שיהיה בו ואפילו את המדפסת האלחוטית שתהיה בו. כשכתבתי התמסרתי לגמרי לחלום והרגשתי אותו קורה עכשיו. לרגע אחד, פשוט הייתי שם, ממש שם, ולא משנה ש"במציאות הפיזית" עדיין עבדתי מהסטודיו הביתי שלי. כשסיימתי סגרתי את המחברת והמשכתי בענייני.

אחרי שנתיים, בעודי אורזת את הסטודיו הביתי לקראת המעבר המרגש למקום עליו חלמתי, מצאתי מחברת קבורה בין מלא ניירות. כשהתחלתי לקרוא בה לא האמנתי (ואולי דווקא כן): כל מה שכתבתי  קרה. עד הפרטים הקטנים ביותר. עד אותו רגע שמעתי על אנשים אחרים שמספרים שזה קרה להם, אבל ברגע הזה זאת הייתה אני.  

הכל מתחיל בראש שלנו, בהתכווננות, בבחירה במקום אליו אנחנו מפנים את תשומת הלב. 

 מכירים את זה שאתם רוצים לקנות מכונית מסוימת, למשל, ואז פתאום אתם רואים אותה כל הזמן על הכביש? אז בדיוק זה. אני זוכרת שכשנכנסתי להריון עם הבת הבכורה שלי, פתאום היה נראה לי שכולן בהריון. פרסומות, פליירים, ותמונות של עגלות ותינוקות הציפו אותי בכל מקום. לפני כן בכלל לא שמתי לב לזה, אבל ברגע שתשומת הלב שלי היתה סביב הריון פתאום הם הופיעו סביבי. ככה בדיוק עובד עקרון המשיכה - כשאנחנו מתמקדים במשהו, הוא מקבל מקום בתודעה שלנו וכך מושך אלינו את אותו דבר בדיוק.

לדימיון שלנו יש תפקיד חשוב כאן, הוא למעשה המפתח. תעצמו רגע את העיניים ותחשבו על מאפה חם וטרי, שהרגע יצא מהתנור. תדמיינו את הריח המשכר שלו ואת הביס הראשון שעוד מגיע. שמתם לב מה קרה? הרגשתם את בלוטות הרוק? עצם המחשבה על המאפה כבר מספיקה על מנת לגרות את בלוטות הטעם, והן מצידן כבר מפרישות רוק ומתכוננות לסעודה על אף שכל זה קרה "רק" בדמיון.
המוח שלנו לא מבדיל בין "דימיון" לבין "מציאות"; מבחינתו, מדובר באותו דבר. ברגע שאנחנו מדמיינים, הוא מתייחס לזה כאל אמת בלתי מעורערת ואז מתחיל למשוך את אותה אנרגיה, דומה מושך דומה.

חזון פועל אותו דבר בדיוק.

עכשיו תתרגמו את זה לדייט שאתם ממש רוצים שהוא יצליח, לפגישת עבודה שחשובה עבורכם, לחופשה משפחתית אותם רוצים, ערב זוגי שכבר הרבה זמן חולמים עליו או כל דבר "קטן"  בשגרת החיים שלכם. הכל מתחיל בראש- במחשבה ובדימיון.
והחדשות הכי טובות הם שיש לנו שליטה על המחשבות שלנו

לקח לי זמן להבין מה זה החזון הזה, שכולם דיברו עליו, ולמה זה כל כך חשוב עבורנו. ככל שהעמקתי בכך, הבנתי שהחזון הוא התמונה המנצחת שאנחנו מציירים (מדמיינים) אליה אנחנו רוצים להגיע. הוא כמו מצפן שמכוון אותנו ועוזר לנו להגיע אל המטרה שאנחנו חולמים. הוא עוזר לנו לדעת מה אנחנו רוצים ולהתחיל לייצר אותו בדימיון על מנת "למשוך" אותו לחיים שלנו.

תת המודע שלנו יודע לשחזר רק את מה שהוא מכיר. ברגע שאנחנו מדמיינים את החזון שלנו אנחנו בעצם "מכירים" לו את התמונה שאנחנו רוצים להגשים. בגלל שהוא לא מבחין בין "דימיון" ל"מציאות" הוא מתחיל לשחזר את התמונה המוכרת. מחשבה יוצרת מציאות - המעשה הוא תולדה של המחשבה שחשבנו, שהתמקדנו בה, ששידרנו ואז אין לה ברירה אלא להתגשם במציאות, בדיוק כמו שקרה עם הסטודיו שלי.

אך בכל מה שקשור לחזון חשוב לעשות גם פעולות. העשיה היא זאת שמתרגמת אותו בסופו של דבר למציאות, ובעצם מסייעת להוציא אותו לפועל. אם החזון שלי היה נשאר רק בראש ובדימיון  שלי, ולא הייתי נוקטת פעולות של עשיה לקראתו, הוא לא היה מצליח להתממש.

אז בואו נדבר תכל'ס. איך עושים את זה? איך יוצרים חזון?
1. בוחרים את הנושא- מה אני מתכננת? חופשה/ מסיבה/ בית...
2. מדמיינים לפרטי פרטים מה הולך להיות, את המצב הכי מושלם
הרבה פעמים מגלים בשלב הזה שאנחנו לא באמת יודעים מה אנחנו רוצים,
ואם לא נדע איך נשיג? זאת עוד סיבה להושיב את עצמנו לברור ובחירה.
3.לדמיין את זה קורה- לערב כמה שיותר חושים- איך המזג אויר? איך אתם מרגישים? איזה מוזיקה יש ברקע? מהי האנרגיה הכללית? איך הצבעים? התחושות.
4.לתרגם לכתיבה מפורטת וקולאז תמונות. קחו מגזינים ותגזרו את מה שנראה לכם מתאים למה
שהולך להיות אצלכם
5. תגידו תודה על כל מה שכבר נמצא. להיות בהוויה של "יש" תמיד מגבירה שפע. תזכרו לשמור על האיזון בין להודות על מה שיש לבין השאיפה להתפתח ולהתקדם
6. תאמינו, גם אם זה מרגיש מוזר. יש פה הזדמנות להרחיב את האפשרויות שלכם, אתם כבר יודעים שיש סיכוי, תרחיבו את האמונה בכם ובסיכוי להשיג את מה שאתם רוצים איך שאתם רוצים

זאת בדיוק הסיבה שהביאה אותי ליצור את מחברת לוח החזון. אני גאה להשיק את הגרסה החמישית שלה, וגם המשודרגת, כי בגרסאות הקודמות היא הייתה בלשון נקבה, ועכשיו היא יוניסקס- כי גם לגברים מותר לחלום.

מבנה המחברת נועד ללוות אתכם בתהליך צעד אחר צעד ליצירת החזון המדויק עבורכם.

המחברת בנויה מחמישה מקבצי חזון (תוכלו לעוף בהרבה תחומים או באותו נושא בתקופות זמן שונות)

כשבכל מקבץ ישנן שאלות מנחות. הצעד הראשון זה להתכוונן, הצעד השני לכתוב, והצעד השלישי לתת לו ביטוי ויזואלי באמצעות קולאז' תמונות.

בנוסף, המחברת מזכירה לנו כל הזמן לראות היש, ולהיות בהכרת תודה על מה שיש כבר עכשיו, ואתם תתפלאו כמה יש כבר פה. גם אם נעשה את החזון הכי מפואר אבל נהיה כל הזמן עסוקים בלראות מה אין לנו, לעולם לא נצליח להתחבר לתודעת שפע ולהגשמה של החזון שלנו.

בקיצור, שנה חדשה, חלומות חדשים, הזדמנויות חדשות והרגלים חדשים. באיזה נושא הולך להיות החזון הראשון שלכם?

פוסט קודם
פוסט חדש יותר

תגובות בעיניים טובות

  • כתיבת החזון שכתבתי לפני ארבע שנים על יום בחיי . תיארתי שם את כל שביקשתי לעצמי בחיים הללו פרוט ברמה של תחושות ונראות. לאחר שנה בסידור פגשתי את המחברת שלך ובו החזון שלי ממומש אחד לאחד😊

    טוני ספקטור
  • כל פעם מרגש אותי מחדש.
    סיפור מקסים על תודעה שפע ואור שהפך למציאות.

    איילה
  • יש לי את המחברת המעולה הזו (בגרסה הקודמת) ליד המיטה, מחוברת לחזון שלי בזכותה!
    הרגע הזמנתי עוד.

    כיף שאתם כאן.

    שלהבת

ממש אשמח לשמוע מה דעתך

לידיעתך, הערות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן

סגור (esc)

נעבור את זה ביחד!

החנות הפיזית סגורה אבל אנחנו כאן!
ניתן להזמין ולאסוף מהתיבה, לקבוע איתנו ולהגיע בתאום מראש.
חנות האונליין פתוחה ולכל ההזמנות מתעדכנת בקופה הנחה של 20%.

משלוח עד הבית ב 19 ש"ח.
בואו נפיץ אופטימיות ואהבה.

אימות גיל

על ידי לחיצה על Enter אתה מאמת כי אתה מבוגר מספיק כדי לצרוך אלכוהול.

חיפוש

עגלת קניות

העגלה שלך ריקה כעת.
קנה עכשיו