ליבנו עם החיילים והחטופים שלנו. שולחות אהבה ומחכות לחזרתם בבריאות

טיהור והתחדשות- על ניקוי פנימי וחיצוני

לכבוד ראש השנה, יצרתי סדרה ייחודית של ערכות המיועדות לטיהור אנרגטי, במטרה לאפשר לכל אחת ואחת להכניס לחייה התחלות חדשות.

אני מזמינה אתכן לעצור לרגע, לנקות מחשבות, לנקות אנרגיות ולהזמין למרחב הנקי  את מה שאנחנו באמת רוצות וצריכות.

לקולקציה המלאה לחצי כאן

 קולקציה של טיהור, ניקוי והתחלות חדשות 
יצרתי את הקולקציה על מנת לאפשר רגע של איפוס והתחדשות. רגע של ניקיון ורענון של מה שהיה והזמנה מהלב למה שיהיה - תפילה וכוונה.
הקולקצייה מותאמת לכל סוגי הרגעים בחיים בהם נרצה לטהר את המרחב סביבנו. הקולקציה מדוייקת גם לכל סוגי המעברים שבחיים -
החל מהמעברים הגדולים - מעבר דירה, עסק חדש, שינוי סטטוס זוגי או משפחתי, פרידה... ועד מעברים יומיומיים של המעבר בין יום עבודה עמוס והכניסה הביתה לילדים, מעבר בין אחרה"צ אינטנסיבי לערב רגוע, מעבר בין סערה רגשית לרגיעה...
אנחנו עוברות כל כך הרבה מעברים ביומיום שלנו ואני מזמינה אותנו להסתכל על המעברים שלנו ולבחור לעבור אותם בדרך הכי מיטיבה עבורנו.
יש דרכים שונות לבצע מעבר. זה יכול להיות רגע של עצירה ונשימה, זה יכול רגע של שקט, מקלחת מרעננת ויכול להיות טקס קטן שכולל מדיטציה/ חיבור פנימה/ הבעת כוונה/ או שימוש באמצעים ייעודיים מתוך חכמה עתיקה וידע מסורתי קדום.
לקולקציה המלאה לחצי כאן

הכנתי לכן פירוט והסבר על אופן השימוש בכל אחד מפריטי הקולקציה. נתחיל במידע על טיהור חיצוני של המרחב באמצעות: מרווה לבנה, מקל פאלו סנטו וקטורת שרפים ונמשיך עם טיהור פנימי באמצעות סבון פילינג טבעי ומלח הרחה.
כמובן שתמיד הכל משפיע על הכל הפנים החוצה והחוץ פנימה.
לא משנה באיזו דרך תבחרו לבצע את הטיהור שלכם, השינוי יקרה. לכל אחד מתאים משהו אחר לכו עם מה שהלב אומר לכם.  תשלבו את החיבור שהכי נכון עבורכם כרגע. מחר יום חדש.

טקס טיהור המרחב
בחרי את אמצעי הטיהור המתאים לך  - קטורת שרפים, מרווה או פאלו סנטו. הדליקי אותו בזהירות והמתיני לריח הנעים שמתפשט בחלל. תוך כדי כך, חשבי על הכוונה שלך – מה את מבקשת לנקות ולהוציא מהמרחב שלך- הפנימי והחיצוני.
דוגמאות לניקוי מרחב חיצוני: טיהור האויר אחרי מחלה, טיהור אחרי מריבה, אנרגיה לא נעימה תקועה ועוד..
דוגמאות לניקוי מרחב פנימי: ניקוי פחדים, מחשבות מטרידות, ניקוי כעס או מועקה....
תפילה לדוגמא: "אני מבקשת לנקות את המרחב, אני מבקשת לשחרר את כל האנרגיות התקועות שכן, אני מבקשת לרענן את האנרגיות ולתת למקום ריפוי, התחלה חדשה, ניקיון ואנרגיה טובה"
התחילו את הטיהור בדלת הכניסה למרחב,  למטרת הניקוי עברו עם העשן נגד כיוון השעון ותוך כדי הסיבוב חשבו ואמרו את כל מה שאתם מבקשים לנקות.

לאחר הניקוי מומלץ לבצע סיבוב נוסף למטרת כוונה חדשה - מה להכניס עכשיו פנימה.
אפשר להשתמש באותו אביזר טיהור ואפשר להחליף - איך שמרגיש לכם כרגע.
אם הטקס הוא לכבוד עסק חדש, אפשר לברך בפרנסה טובה, לקוחות טובים, עבודה עם חדווה ומערכת יחסים טובה עם העובדים. אם זה טיהור של בית אפשר לברך בשלום בית,
מערכת יחסים טובה בין בני המשפחה ובריאות.

אילו אמצעי טיהור אנרגטי תמצאו בקולקציית מעברים? 

קטורת שרפים

תערובת של חומרים טבעיים ומינרלים שהעשן שלהם מביא עמו ריפוי חזק ומומלץ. הטקס עמם אינו משהו שעושים לעיתים קרובות, אלא אחת לתקופה. זה מתאים מאוד לפני שנכנסים לעסק חדש, לפני שנכנס תינוק חדש הביתה, כשעוברים דירה, כשיש מחלה בבית או כשמישהו נפטר ורוצים לעשות איפוס.

הערכה שלנו מורכבת מכלי חרס, צנצנת עם שרפים וגחלים. להבערת התערובת, שמים גחל על צנצנת ומדליקים אותו באמצעות מצית או גפרורים ארוכים. באמצעות מלקחיים מפזרים מהתערובת השרפים על הגחל. החום ממיס את הגחלים ונוצר עשן בריח מתוק וחזק. מחזיקים את הקערה ועושים איתה סיבוב במרחב ששרוצים לטהר. לאחר הסיבוב מניחים את הקערה על אדן החלון והיא ממשיכה לעשות את הריח הנעים עד שכל התערובת נמסה ומסתיימת. 

מרווה לבנה

המרווה הרפואית הלבנה היא צמח שיש לו סגולות של טיהור וריפוי וחיטוי. כבר ההכנסה שלה הביתה מזמינה פנימה את הסגולות והאנרגיות האלה.

מדליקים את מקל המרווה בקצה, כמו שמדליקים סיגר או או מקל קטורת עד שמתחיל לצאת עשן. אפשר לכבות את האש ולפעמים היא נכבית לבד והמרווה לאט לאט נשרפת ומוציאה עשן. 

 

עץ הפאלו סנטו

מקל הפאלו סנטו הוא עץ שמגיע מהיערות של דרום אמריקה ונקרא גם העץ הקדוש בשל סגולותיו הייחודיות. הוא ידוע ונפוץ בעולם השמאני, משמש שם בטקסים ומביא עמו הרבה ריפוי. השריפה שלו מאופיינת בריח נעים ומתקתק ויכולה לסייע גם בניקוי אנרגיות וגם הכנסה של אנרגיה טובה. הוא מתאים במיוחד כהכנה של ברכה לבית לתרגול יוגה ומדיטציה. כמו שאר האלמנטים בקולקציה, הוא יכול לעבוד לבד ויכול לעבוד בשילוב עם עם כלי אחר. 

 

מארז קריסטלים
הקריסטלים נושאים איתם תדר אנרגטי ייחודי וסופגים אנרגיות מהסביבה. מארז הקריסטלים מכיל אנרגיות של ריפוי שפע, בריאות ואהבה. שימו לב שחשוב לטהר את האבנים ולהתאים אותן אלינו. מומלץ לעשות את זה איך שהן מגיעות אליכן וגם לרענן את האנרגיה שלהן כדי לאפס את מה שהן ספגו מהסביבה. הדרך הקלאסית לעשות זאת היא לשטוף אותן כ-2 דקות במים זורמים ואז לתת להן להתייבש יום יומיים באוויר הפתוח. כשהן מטוהרות, שימו אותן בתיק, בצלוחית בחדר שינה או בכל מקום אחר בו הן יהיו קרוב ללב. בטקס הטיהור שלכן הניחו את הקריסטלים במרכז החלל או השתמשו בהן כנקודת מיקוד מדיטטיבית. 

מלחי הרחה

מלחי ההרחה הם אמצעי טיהור זמין, נח ונייד המגיע מתוך עולם הארומתרפיה. היות והם  לא מערבים הבערה, אפשר פשוט לשים את הבקבוקון בתיק ולשלוף ברגעים בהם אנחנו זקוקות למדיטצ והרגעה מיידית. אם יש הרבה רעשים בראש או הרגשה של אנרגיה לא  טובה שמסתובבת לי בגוף זה הזמן לקחת שניה של שקט, לנשום, לקחת כמה שאיפות מהבקבוק ולהרגע.  

בתוך הבקבוק נמצא מלח גס שרווי בשמנים אתרים עם תכונות מסוימות שבחרתי במיוחד עבורכן. בעת ההרחה, המולקולות של השמנים נכנסות לגוף והריפוי מתבצע באמצעות חומרים פעילים שמגיעים למערכת העצבים. הרכבתי קולקציה של מלחי הרחה מתוך הידע שלי כארומתרפיסטית והערכה הראשונה מוקדשת לניקוי להתחדשות. היא מכילה שמנים  שמאופיינים בניקוי, הרגעה, איפוס וכיול מחדש בכוונה ותפילה.

 

בקולקציית ניקוי וטיהור שילבתי עבורכם חוויות שמתאימות לרגעי התחדשות שונים ומגוונים, כדי תוכלו לבחור בכל רגע מה מתאים לכם עכשיו.
לאחרונה סיימתי לימודי ארומתרפיה ואני מתרגשת מאוד לשלב בקולקציה את הידע שצברתי תוך שילוב של ריחות, מרקמים ותחושות.
למעשה, יש פה גם מעבר אישי שלי להרחבת העשייה וחיבור של כלים וידע מעולמות תוכן שונים.
אני מאחלת לכולנו שנה של התחדשות וחיבור פנימה
לקולקציה המלאה לחצי כאן
 
 
פוסט קודם
פוסט חדש יותר

ממש אשמח לשמוע מה דעתך

לידיעתך, הערות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן

סגור (esc)

נעבור את זה ביחד!

החנות הפיזית סגורה אבל אנחנו כאן!
ניתן להזמין ולאסוף מהתיבה, לקבוע איתנו ולהגיע בתאום מראש.
חנות האונליין פתוחה ולכל ההזמנות מתעדכנת בקופה הנחה של 20%.

משלוח עד הבית ב 19 ש"ח.
בואו נפיץ אופטימיות ואהבה.

אימות גיל

על ידי לחיצה על Enter אתה מאמת כי אתה מבוגר מספיק כדי לצרוך אלכוהול.

חיפוש

עגלת קניות

העגלה שלך ריקה כעת.
קנה עכשיו