ליבנו עם החיילים והחטופים שלנו. שולחות אהבה ומחכות לחזרתם בבריאות

לכבוד הלב שלך

לכבוד הלב שלך: 5 טיפים לשנה חדשה

יש קסם בשבוע הזה שבין ראש השנה ויום כיפור, אני מרגישה שמשהו נפתח, מאיר ונותן הזדמנות לבטא משאלות כמוסות, להאמין שוב ולפתוח את הלב. נורא קל להיות צינית לגבי זה, קורה לי מלא..

אבל הפעם אני בוחרת ללכת עם הלב שלי

מתוך חקירה, חיפוש, לימוד, התפתחות, קורסים, מלא קריאה ומה לא.. מלקטת  5 טיפים, קטנים אך משמעותיים שאני מאמינה שעושים טוב, לוקחים צעד קדימה וממש מתאימים לימים אלו בשנה.

אז, פתחי לך איזה מחברת מעוצבת וכיפית, ותרשמי.
נראה לי יהיה מדליק לפתוח שוב ולקרוא בשנה הבאה (או בשבוע הבא)
 

1. הדברים שאני משחררת מעצמי, מוותרת, שולחת החוצה

יש מחשבות שמורידות אותנו למטה, יש אנשים שלא באמת עושים לנו טוב, יש הרגלים שאנחנו כבר מתים להיפטר מהם, יש רגשות כאלה מנמיכות ומכאיבות. תרשמי לך לפחות 10 דברים שאת רוצה לשחרר מעצמך לכבוד השנה החדשה. זה יכול להיות להפסיק לפחד, להפסיק לעשן, להפסיק לאכול שטויות,לנתק קשר עם מישהו, ועוד ועוד... 

 מתוך קולקציית מילה טובה

מתוך קולקציית מילה טובה

2. רשימת חלומות

אחרי ששיחררת את כל מי ומה שמעכב אותך, הלב שלך פתוח יותר לחלום. לחשוב מה את רוצה בשביל עצמך, איזה דברים את רוצה לעשות, על מה את תמיד מוותרת לעצמך, מה ממש בא לך שיקרה לך השנה, משאלות כמוסות...

גם כאן, תכתבי לפחות 10. אם את מתביישת תכתבי במחברת פרטית,זה רק שלך. אם את רוצה לצאת עם זה, תקריאי, תכתבי בפייסבוק, תעשי ערב חברות וחלומות.

 גם לזה, השמיים הם הגבול שלך. 

live your dream

3.הכרת תודה

אני מאוהבת בחלומות, באמת מאמינה שהם לוקחים אותי קדימה, שהם קורים.. אבל רגע לפני שאני רוצה עוד ועוד אני עוצרת לראות מה כבר יש לי. וזה המון, ולכל אחד. שום דבר לא מובן מאליו ולפעמים ממש קל לשכוח. תקדישי כמה דקות, להודות, להתבונן ולראות מה כבר יש לך.תכתבי לפחות 20. זה יכול להיות זה שאת מסוגלת לראות ולקרוא את הפוסט הזה, זה שהאצבעות שלך מתפקדות לכתוב חלומות, קורת גג, אוכל, חברים..  המון מחקרים מוכיחים שזאת אחת הדרכים הכי טובות להגיע לאושר. פשוט להודות 

 צמיד לב עדין

צמיד לב עדין 

4.הרגל חדש

אחד הדברים הכי קשים זה לשנות הרגלים. אנחנו כל כך כבולים לאנרציה שלנו ובדרך כלל לא עוצרים שנייה לחשוב על זה. ולכל אחד יש איזה הרגל שהוא ממש רוצה לשנות. אני רוצה לשנות את הרגלי הבוקר שלי, לקום יותר מוקדם ולהקדיש לעצמי יותר זמן של שקט אמיתי.

.מחקרים מראים שאם מצליחים להתמיד במשהו במשך 21 יום הוא הופך להיות הרגל חדש. אז תעשי לעצמך טבלה עם 21 קוביות, ותתאמצי. כל פעם שתצליחי תדביקי סמיילי, כמו בגן :) ובסוף, כשתצליחי, תקני לעצמך מתנה ממש מפנקת.

 

 צמיד זהב הכל אפשרי

5. שיחה טובה

 תעניקי לעצמך שיחה טובה עם מישהו חשוב. החיים כל כך מלאים וסוחפים ועמוסים. ואנשים פשוט מתפספסים. תבחרי לך אחד או אחת. אם זאת חברה שלא דיברת איתה המון זמן , אם זאת מישהי שעשתה עבורך משהו מקסים ואת מרגישה שלא הכרת לה תודה לה כמו שצריך, או אפילו מישהו קרוב שאת כל הזמן רואה, אבל מזמן לא עצרתם לאיזו שיחה עמוקה מתוך הלב... זאת חויה מקסימה וממכרת, יש סיכוי שתצליחי אפילו כמה שיחות כאלה.. אני עשיתי את זה שנה שעברה וממשיכה לאמץ לי את המסורת הנפלאה הזאת.

 מתנות 

אני ממש מתרגשת, זה הפוסט הראשון שלי וכבר שנים אני רוצה לכתוב, אחד מהסעיפים בהגשמת החלומות שלי... אני אודה לך מאוד אם תגיבי, תשתפי או כל דבר אחר, שאדע שהיית וקראת 

שתהיה שנה נפלאה, מרגשת, נעימה, מלאה באומץ, התפתחות וחויות חדשות. 

דפנה

 

פוסט קודם
פוסט חדש יותר

ממש אשמח לשמוע מה דעתך

לידיעתך, הערות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן

סגור (esc)

נעבור את זה ביחד!

החנות הפיזית סגורה אבל אנחנו כאן!
ניתן להזמין ולאסוף מהתיבה, לקבוע איתנו ולהגיע בתאום מראש.
חנות האונליין פתוחה ולכל ההזמנות מתעדכנת בקופה הנחה של 20%.

משלוח עד הבית ב 19 ש"ח.
בואו נפיץ אופטימיות ואהבה.

אימות גיל

על ידי לחיצה על Enter אתה מאמת כי אתה מבוגר מספיק כדי לצרוך אלכוהול.

חיפוש

עגלת קניות

העגלה שלך ריקה כעת.
קנה עכשיו