ליבנו עם החיילים והחטופים שלנו. שולחות אהבה ומחכות לחזרתם בבריאות

אבנים טובות- ענדי את ההשראה שלך

כולנו צריכים מדי פעם קצת אנרגיה נוספת, שתסייע לנו ביום יום, שתעזור לנו לפתור קשיים, או אולי שפשוט תכוון אותנו בצורה הנכונה יותר. בכולנו יש מגוון עצום של תכונות, ובתקופות מסוימות אנחנו רוצים להגביר או להעצים חלקים בתוכנו.

צמיד מונסטון המטייט וצמיד איולייט המטייט. צילום: דבורה מינדל

כדור הארץ מייצר הרבה אוצרות יקרים. אחד האוצרות הללו הוא האבנים הטובות. מממצאים ארכיאולוגיים, דרך ימי התנ"ך, ועד אמונות מקובלות כיום - האבנים הטובות תופסות מקום משמעותי, וכל תרבות מתייחסת אליהן. 

היסטורית, אנשי הרוח והתבונה זיהו סגולות ויכולות מיוחדות שיש לאבנים הטובות. הם השתמשו בהם לטיפולים ולריפוי, ופיתחו את הרוח והדעת באמצעותם. האמונה כי לכל אבן מיוחדת יש יכולות - רווחת כנראה כבר עשרות אלפי שנים. לקריסטלים מסוימים יש כוחות ריפוי פיזיים ויכולים להקל על כאבים ומחלות, לאחרים יש כוחות ריפוי נפשיים, שיכולים לסייע בקשיים בתחום הזה. 

גביש של אבן אמטיסט

קולקציית האבנים הטובות נותנת הזדמנות להאיר את מה שחשוב לנו, את הכוונה שלנו. אנרגיית החיים והטבע שנמצאת באדמה ובמיוחד באבנים השונות למעשה מתחברת לתודעה שלנו. האבנים הטובות נושאות תכונות מסוימות - לכל אבן תכונות משלה והשפעה משלה - ותהליך זה מקל עלינו לשנות ולקבל שינוי.

צמיד אוניקס המטייט, צילום: דבורה מינדל

על פי האמונה, תהליך המיזוג בין אנרגיות של קריסטלים ואבנים לגוף הפיזי והנשמה, מתבצע דרך מערך הצ'אקרות בגוף. השימוש והקרבה לאבנים הטובות מקדמות אותנו בתהליכי התפתחות עצמית, ומסייעים לנו מאוד בטיפול בבעיות גוף ונפש.

צמידי אבנים טובות, צילום: נעמי ים סוף

כל האבנים הטובות שנבחרו במיוחד לקולקציה מתקשרות לתהליכי תודעה ונפש. 
כצמיד בודד, או כשילוב כמה צמידים ביחד, תבחרו את ההשראה והכוונה שלכם:

לאמטיסט יש יכולת להרגיע ולהשקיט את התודעה. היא מקלה במצבים של פחד, כעס, בעיות שינה, סיוטים וכאבי ראש. היא מסייעת לאזן את מרכזי האנרגיה של האם ואף מגבירה את ההבנה הרוחנית. היא נחשבת לאבן טובה למדיטציה, ולמעבר חלק בין מצבי הוויה שונים (חיים ומוות, ערות ושינה). במצרים העתיקה למשל, היו החיילים שמים את האבן בכליהם, שכן היו מאמינים כי היא תגן עליהם מפני המוות, ואחת מאבני החושן היהודיות היתה גם היא אמטיסט (אחלמה), והתנוססה על חזהו של הכהן הגדול בבית המקדש.

צמיד אמטיסט המטייט, צילום: דבורה מינדל 

בעולם הרוחני, האיולייט מכוונת ראשית לניטרול הפחדים והחשש מפני העתיד. תפקודה של האבן מתקשר לעין השלישית, והיא מעודדת ניתוח מדויק של מצבים, הבנת העבר וההווה, וניתוח ברור יותר של סיטואציות. לכן האבן נחשבת כמסייעת במצבים של קבלת החלטות. 

ברפואה העממית האבן טובה לטיפול בכאבי גרון, נותנת איזון כללי לגרון ולאברים המחוברים אליו.  גם אבן זו נחשבת לאבן המחלישה את השפעתו של האלכוהול על הנפש ומחזקת את הכוחות הפנימיים.

אמנים המחוברים לאבן יוכלו ליצור בצורה פשוטה יותר ובהשראה גדולה, משום הפתיחות שהאבן מעניקה ליצירה.

צמיד איולייט המטייט, צילום: אפרת לובל  

אבן המונסטון נחשבת כקשורה לאנרגיה של הירח ונטען כי הוא מטעין אותה כל לילה באנרגיה חדשה. 

המונסטון מתקשרת לפריון, נשיות, מחזור הירח, רומנטיקה, אהבה. היא אף מומלצת ספציפית לאנשים המחפשים אחרי אהבת ליבם. אבן זו גם מעניקה רוגע ומייצגת מחזוריות. ישנן תרבויות שבהן היא ניתנת כמתנת חתונה, כדי לשמור על זוגיות חזקה וארוכת טווח. בתרבות הערבית למשל, היא ניתנת למי שזקוקה לברכת פריון, ובתרבות ההודית היא נחשבת כקדושה. היא גם מומלצת עבור מטיילים או נוודים, שכן היא מגנה מפני סכנות והיא עוזרת לנו לאזן את הרגשות ולשלוט בהם במידת הצורך. ברפואה העממית, היא מסייעת להשבת האיזון למערכת ההורמונלית (ולכן רלוונטית לגיל ההתבגרות, גיל המעבר, הריון, ולהקלה על תסמיני מחזור). בנוסף, היא מסייעת בחידוש תאי העור והשיער, ועוזרת לסובלים מאסתמה. האבן גם נחשבת מעולה לחיזוק ההערכה והביטחון העצמי. 

צמיד מונסטון המטייט, צילום: דבורה מינדל 

הרודונייט נחשב כמגן רגשי, שמייצר חוסן. קריסטל זה מאפשר להבין לעומק את העולם סביבנו, מאפשר לנו להבין שדברים שנאמרים או נעשים כלפינו אינם אישיים. 

אבן זו מאפשרת לנו את זכות הבחירה אם להעלב - וגורמת לנו לראות זאת. הרודונייט טובה להפחתת עימותים ומנטרלת מצבים של אנרגיות לא נעימות, ומשומשת אף למקרים של טיפול בבעיות אכילה. 

מומלץ לקחת אבן זו למקרים של משא ומתן או דיוני בתי משפט, שכן היא מורידה קונפליקטים. על פי אמונות רווחות, הרודונייט מחזק ביטחון עצמי, הערכה עצמית, יציבות רגשית ותחושת ביטחון באהבה, ומקל במצבים של תחושת בדידות תוך חיזוק תחושה אופטימית.

צמיד רודונייט המטייט, צילום: דבורה מינדל  

האוניקס היא אחת מאבני החן הפופולריות ביותר. קיים תיעוד של האוניקס עוד מימי מצרים העתיקה, דרך בני המאיה, האצטקים, היוונים והרומאים. כמובן שגם ביהדות יש לאבן טובה זו חשיבות, והיא מופיעה גם על החושן של הכהן הגדול, בשמה העברי- שוהם. האוניקס מעודדת זרימה מתמשכת של אנרגיית החיים, ויש לה תכונות מרגיעות. היא מצמצמת התנגדויות ומאפשרת לנו להגיע לשלווה פנימית וקבלה של האחר. היא יכולה לעודד אותנו לזכור את רצונותינו המקוריים, לחזק בנו את האמת שלנו, ולעזור לנו להגיע למקום בו אנו שואפים להיות, לגרום לנו ללכת עם האמת שלנו. בנוסף, האוניקס מצליחה במקומות מסוימים לגרום לנו לקבל באהבה את כל הבחירות והמעשים שעשינו ולהתקדם הלאה. מבחינה אנרגטית היא עוצמתית מאוד ומומלצת לשימוש אחרי חוויה חזקה שחווינו. היא עוזרת לנו לשמר אותה ויחד עם זאת לחזור לשגרה. בנוסף היא מאזנת את השליטה העצמית ומומלצת לאנשים הנמצאים בתקופת אבל, צער או תקופה קשה אחרת שגרמה להם לצאת מאיזון. בתרבות הסינית מאמינים כי היא מומלצת לאיזון היין והיאנג, הנשי והגברי.

צמיד אוניקס המטייט, צילום: אפרת לובל 

ההמטייט מכונה "היהלום השחור". היא מורכבת משלושה יסודות - אדמה, אויר ומים. היא מעבירה ברמה האנרגטית את המהות של הברזל.  בשל כך, ההמטייט מסמלת את האפשרות לטרנספורמציה, והיא מהדהדת את מהות השינוי. מביאה הרמוניה לחיבור בין הגוף הפיזי והרוח, ונחשבת ככזו שמחדירה אל הגוף הפיזי אנרגיית אור גבוהה. 

היא גם מחזקת חשיבה חיובית, מייצבת אנרגיה ומצוינת לילדים שסובלים מנדודי שינה. המראה החיצוני של ההמטייט כסוף ובתוכה היא אדומה, לכן היא סמל לתהליכים שאינם נראים. יש לה השפעה ישירה על הדם, טובה במיוחד לנשים בעת המחזור החודשי, ונחשבת גורם מרפא בבעיות רפואיות שונות ומגוונות. חלקי המטייט גם נמצאו על מאדים.

גביש המטייט

הקולקציה הזו נוצרה כדי ליצור חיזוק אנרגטי - מכוון ומיוחד - לכל אחת מאיתנו. הקריסטלים מורכבים ממינרלים פשוטים שמרכיבים את הטבע כולו, והם נוצרו בזמן שבו האנרגיה והחומר של היקום היו טהורים ונקיים יותר. כל אבן ואבן כאן מייצגות העצמה, חיוביות וחוזק. האנרגיה הצפונה בהם כבר הוכחה כבעלת השפעה עלינו ועל ממלכת החי, והאבנים הללו, באופן תואם, יפיפיות ומרשימות. הקולקציה מחדדת את קבלת האנרגיה הבראשיתית הזו, ואת השינוי שאבנים טובות יכולות להביא לחיינו.

 

פוסט קודם
פוסט חדש יותר

ממש אשמח לשמוע מה דעתך

לידיעתך, הערות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן

סגור (esc)

נעבור את זה ביחד!

החנות הפיזית סגורה אבל אנחנו כאן!
ניתן להזמין ולאסוף מהתיבה, לקבוע איתנו ולהגיע בתאום מראש.
חנות האונליין פתוחה ולכל ההזמנות מתעדכנת בקופה הנחה של 20%.

משלוח עד הבית ב 19 ש"ח.
בואו נפיץ אופטימיות ואהבה.

אימות גיל

על ידי לחיצה על Enter אתה מאמת כי אתה מבוגר מספיק כדי לצרוך אלכוהול.

חיפוש

עגלת קניות

העגלה שלך ריקה כעת.
קנה עכשיו