ליבנו עם החיילים והחטופים שלנו. שולחות אהבה ומחכות לחזרתם בבריאות

תכשיט ומדיטציה- הקולקציה שלי ושל פריידי מרגלית

לפני כמה שנים נכנסה אלי מישהי לחנות. 
(לקח לנו בדיוק 5 דקות להפוך להיות חברות. (מיכל קולט האהובה
תוך כדי שיחה היא שאלה אותי אם אני מ"המרחב". "מרחב מודעות", היא הסבירה לי כשראתה שאין לי מושג על מה היא מדברת. היא שאלה אם אני מכירה את פריידי מרגלית ואני עניתי בשלילה. היא קנתה ממני מתנה לאותה פריידי מיסתורית ולפני שהלכה עוד הספיקה לומר לי, חכי, בקרוב תכירי אותה.
אחרי שבועיים, הגיעו לחנות שלי עוד שתי נשים מקסימות ושאלו אותי אם אני מה"מרחב", כי החנות שלי נראית כמו חנות של ה"מרחב". כאן כבר הסתקרנתי.
כמה ימים לאחר מכן, התקשרה אליי לא אחרת מאותה פריידי מרגלית והזמינה ממני מתנות לצוות שלה. במקביל היא הזמינה אותי לבוא לאירוע שלה "לצאת מהמטריקס". ואני? חייכתי לעצמי, כי כבר הבנתי שמשהו קורה פה, הרבה לפני שיכולתי להסביר את זה במילים.
הלכתי.
צילום: נעמי ים סוף
.היום אני יודעת להגיד שהלב שלי כבר כיוון אותי למרחב הזה, הרבה לפני שאני ידעתי.
תמיד הרגשתי שאני רוצה לחפש את האמת הגדולה ותמיד הרגשתי שיש בעולם הזה יותר ממה שאני מסוגלת לתפוס בחמשת החושים שלי. ידעתי שאני מרגישה את זה אבל לא ידעתי להסביר את זה. הייתה בי כמיהה להבין יותר, לחקור, להתעמק וללמוד
.אומרים שכשהתלמיד מוכן המורה הגיע, וכך בדיוק קרה לי עם פריידי
צילום: נעמי ים סוף
מיד אחרי "לצאת מהמטריקס" צללתי לתוך תהליכי הלמידה העמוקים והמרתקים שיש ב"מרחב מודעות" וזכיתי להיות התלמידה של אלימור הניג המופלאה, בת הזוג של פריידי והשותפה שלה במרחב.
מרחב מודעות הפך לדלת שלי לאמת הגדולה, למקום בו אני מרגישה הכי בנוח עם התחושות שהיו לי תמיד. מקום שבו אני מתחברת לעצמי, להשראה שלי, לאמת שלי ומקשיבה עמוק פנימה.
בזכות התהליך שעברתי שם הבנתי את כל התחושות האלה שלא הצלחתי להבין, והצלחתי לתת לעצמי לגיטימציה לדברים שכבר הרגשתי שאני יודעת אבל לא היה לי ביטחון להגיד.
וההשראה.. או ההשראה.
צילום:ואלרי בלקינד
זה אחד הדברים המטורפים. כל שיעור, כל מדיטציה והראש שלי הפך לפופקורן של רעיונות ושילובים של האמת הגדולה בתוך פריטים שאפשר להרגיש.
עכשיו רק תארו לעצמכם איזו התרגשות גדולה היתה בי כשיחד התחלנו לרקום את הרעיון שלנו, סדרת תכשיטים שמשלבת רוח וחומר, שממש עכשיו מתרגשת לצאת לאוויר העולם.
צילום: נעמי ים סוף
אז רגע לפני הלידה המרגשת של סדרת התכשיטים החדשה שלנו, בואו תכירו גם אתם את פריידי מרגלית, האמא של מרחב מודעות ומי שמלמדת אלפים לחיות את החיים שהם חולמים
.עליהם. גן עדן עלי אדמות
אז מי את בעצם פריידי מרגלית?
"אני פריידי מרגלית, חוקרת תודעה ומייסדת תפישת המטאיזם. אני חיה בגן עדן עם אשתי האהובה אלימור, שהיא גם שותפתי לחזון ויחד אנחנו מגדלות שלושה ילדים מהממים ואנרגטיים. גדלתי כילדה חרדית בירושלים, וכשבגרתי עסקתי ביזמות נדל"ן בחו"ל. החיים שלי היו נהדרים, נהנתי מכל רגע, חייתי את החיים הטובים, שפע גדול, אישה, ילדה. הייתי מאד ארצית ולא מחוברת לעולם הרוח".
צילום: מילי-סדנאות
ומה קרה אז? מה היה האירוע שגרם לך לשנות מסלול?
"אחי הצעיר, חיים אל-עזר ז"ל, נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן והוא בן 14 וחצי בלבד. באותה תקופה ילדתי את בתי הבכורה עלמה, ולאחר שחיים נפטר שכנעתי את עצמי שאני חייבת לחזור לשגרה כמה שיותר מהר, שאני חייבת לתפקד הן עבור עצמי והן עבורה.
"לא הרבה זמן לאחר המוות שלו, חוויתי הארה - חיים נגלה אליי והחל לתקשר איתי. היום אני יכולה להסביר את באופן מדעי אפילו, אבל אז, באותה תקופה אני לא יכולה אפילו להתחיל להסביר לך כמה לא הגיוני זה היה עבורי, וכמה הייתי בטוחה שאני במסלול הוודאי לאיבוד שפיות.
"אחרי לא מעט ניסיונות חוזרים ונשנים מצידו, החלטתי להרפות, ולהסכים להקשיב לו. מאותו רגע החיים שלי השתנו על פיהם, ללא היכר, והבנתי שאין יותר דרך חזרה. הייתי יושבת על הספה שלי ופשוט ממלאת מחברות על גבי מחברות בכל המידע שהוא היה מעביר לי. מידעים על גבי מידעים, שלא פעם, אפילו אני לא הבנתי את משמעותם, עד שהוא היה מנחה אותי לספרי מדע ספציפיים, שגם אלו, כמו כל עולם המדע בכלל, היה רחוק ממני שנות אור באותם זמנים. שם, על הספה הזאת, נולד מרחב מודעות הראשון, שלימים הפך לשיטה סדורה - תפישת המטאיזם".
צילום: נעמי ים סוף
אז מה זה בעצם המטאיזם הזה?
"המילה 'מטאיזם' נגזרת מהמילה היוונית הקדומה 'מטא' שפירושה 'מעבר'. תפישת המטאיזם מאפשרת לכל אדם להתבונן 'מעבר' למה שנראה בעינים הפיזיות, בחושים הפיזיים שלנו שמתווכים לנו את המציאות, לראות את "הבלתי נראה" ולנהל אותו.
"תפישת המטאיזם היא פילוסופית חיים מעשית, שמאפשרת לנו להשתמש בכוחה של התודעה שלנו על מנת ליצור מציאות מיטיבה בחיינו. אנחנו דוגלים באמירה שגן עדן זה כאן - לא צריך למות בשביל להגיע לגן עדן ואנחנו מלמדים את אלפי התלמידים שלנו איך לברוא בעצמם את החיים שהם רוצים".
ואיך זה קורה בפועל?
"המרחב התפתח בעשור האחרון בצורה מטורפת ומרגשת, והוא ממשיך להתפתח בדרכים מדהימות. יש לנו למעלה מ-30,000 תלמידים שחיים הלכה למעשה את התפישה. אנחנו מעבירים קבוצות לימוד ברחבי הארץ, של תהליכי עומק, חקר תודעה וכלים פרקטיים המביאים לשינויים מדהימים בחיים -מריפוי פיזי ועד הגשמה, שפע ומימוש. יש לנו מטפלים מוסמכים שמטפלים בשיטה ואנחנו לוקחים חלק גם במחקר מדהים באחד מבתי החולים המובילים בארץ בתחום האונקולוגי. יש לנו תכנית רדיו 'שיחות בגן עדן' ב-103FM ונכנסנו גם למשרד החינוך - בו אנחנו מלמדים את הילדים כבר מגיל צעיר על הכוחות הטמונים בהם ואיך הם יכולים לפרוץ תקרות זכוכית מדומות. כל אחד ואחד מהנדבכים האלה מביא להתרחבות ולהשפעה הולכת וגוברת על יותר ויותר אנשים, שמבינים שהכוח טמון בתוכם והם היוצרים את תסריט החיים שלהם ולא אף אחד אחר.
"בחזון שלנו, אגב, כל המדינה תהפוך לגן עדן אחד גדול. זאת מהות התפישה ולשם אנחנו הולכים. משם זה יתרחב לעולם כולו. אנחנו מאמינים באמונה שלמה שברגע שכל אחד מאיתנו יחיה בשלום פנימי ויצייר את גן העדן שלו, זאת תהיה התוצאה. אנחנו רוצים גן עדן לכל ילד. אנחנו ראויים לכך".
צילום: מילי-סדנאות
אז איך חיים בגן עדן כאן ועכשיו? תני לנו 3 טיפים למי שרוצה להתחיל
"קודם כל, להקיף את עצמנו בתזכורות שיזכירו לנו רגע רגע שהמציאות הזאת אינה אמיתית כמו שאנחנו חושבים שהיא. זה מטריקס, וברגע שאנחנו זוכרים את זה אנחנו יכולים להתחיל להחיל שינוי בחיים.
אני ממליצה להתחיל עם מדיטציה על בסיס יומיומי - גם אם אתם לא מחוברים עדיין לז'אנר. לא תאמינו מה זה יעשה לחיים שלכם. תתחילו להקשיב לשיחות בגן עדן שייסיעו לכם להרחיב את מצב ההכרה שלכם, להתחיל לנהל את התודעה במקום שהיא תנהל אתכם.
דבר נוסף שהייתי ממליצה לכם זה לנקות את הסביבה שלכם מרעלים חברתיים - אנשים שלא עושים לכם טוב, מקומות עבודה שלא עושה לכם טוב, מזון שלא עושה לכם טוב - כל מה שמרעיל
אתכם במקום להזין. תקיפו את עצמכם באנשים מעוררי השראה ובקהילה תומכת ומפרגנת".
צילום: נעמי ים סוף
ומה את יכולה לספר על סדרת תכשיטים "על רוח וחומר"?
"הסדרה הזאת מרגשת אותי מאד. זה חיבור מרגש בין חומר ורוח, ובגלל שתכשיט זה משהו שנמצא תמיד קרוב אלינו, הוא מהווה תזכורת יומיומית, בדיוק כמו אלה שאני מחפשת.
סדרת המדיטציות ההורמונליות אגב, כבר קיימת אצלנו שנים.
יצרתי אותה בראשונה עבור עצמי, כשסבלתי מדכדוכי חורף והרגשתי שאני צריכה חיזוק תמידי של סרטונין. החיבור איתך עכשיו, ועם התכשיטים המעוררים שלך, החזיר את המדיטציה הגאונית הזאת למרכז הבמה, רק כשהפעם התזכורת היא פיזית, כמו מתג ממש, בדמות התכשיט המהמם הזה.
השרשרת מוטענת בגלים אנרגטיים, ויחד עם המדיטציה הן ממשיכות ללכת איתנו לכל מקום, מגבירות את תחושת האושר והשמחה, ומזכירות לנו רגע רגע שגן עדן זה כאן".
צילום: גילי דוד
?ואיך זה עובד בפועל
בתוך המארז הייחודי של התכשיט יש ברקוד לסריקה
מורידים אפליקציה של סריקת ברקודים, מוצאים רגע שקט ונעים
.סוקרים את הברקוד, מטעינים ומאזינים למדיטציה
השרשרת והמדיטציה עובדות יחד ובמקביל וזמינות עבורכם בכל רגע לתזכורת.
לרכישת השרשרת כנסו מפה

חיכינו לרגע הזה הרבה זמן ואנחנו ממש מתרגשות מהמוצר שלנו
.תודה שאתם כאן

 ***
השם של סדרת התכשיטים "על רוח וחומר", כהשראה מאילנה רוגל מייסדת המגדלור וסדרת האנציקלופדיות "על רוח וחומר", זכיתי ללמוד מאילנה ומחכמתה הגדולה , 

פוסט קודם
פוסט חדש יותר

תגובות בעיניים טובות

  • היי, רכשתי את השרשרת וקראתי כאן שישנן קבוצות לימוד בנושא. אשמח לפרטים :) תודה רבה.

    מיתר
  • קיבלתי עכשיו בשמחה ובהתרגשות את שרשרת הסרוטונין. מרגע שענדתי אותה הרגשתי מין אנרגייה נעימה ורוטטת.
    שאלה: (למרות האמור לעיל),האם יש צורך למדוט את המדיטציה המצורפת בכדי להפעיל את עוצמת הסרוטונין? (תמיד אשמח למדוט אותה אך האם הסרוטונין יופעל רק בעקבותיה?)
    האם אפשר\ רצוי להתקלח איתה?
    בתודה מראש על המענה ובברכת חג שמח (:

    לאה סנדרוביץ

ממש אשמח לשמוע מה דעתך

לידיעתך, הערות חייבות להיות מאושרות לפני פרסומן

סגור (esc)

נעבור את זה ביחד!

החנות הפיזית סגורה אבל אנחנו כאן!
ניתן להזמין ולאסוף מהתיבה, לקבוע איתנו ולהגיע בתאום מראש.
חנות האונליין פתוחה ולכל ההזמנות מתעדכנת בקופה הנחה של 20%.

משלוח עד הבית ב 19 ש"ח.
בואו נפיץ אופטימיות ואהבה.

אימות גיל

על ידי לחיצה על Enter אתה מאמת כי אתה מבוגר מספיק כדי לצרוך אלכוהול.

חיפוש

עגלת קניות

העגלה שלך ריקה כעת.
קנה עכשיו